2007. november 4., vasárnap

Szülinap

Buli volt tegnap. Nem kicsi. Nagy.
Gábor cimborám,közeledve a nagykorúsághoz,immáron 25 éves lett. Ezt mindenképpen meg kell ünnepelni.Barna Papa kávézójában gyülekezett a szomjas társaság és egy hangulatos estén csendes szórakozásba kezdett. :)
Hiperkulturáltan viselkedtünk,még én is. Sörözgetés és némi pálesz nyakalása közepette tengettük perceinket. Némi csípős döner elfogyasztása meghozta az étvágyat a sörre,így viszonylag sokat mászkált hozzánk a pincér.
Én,szokásomhoz híven,sokmindennek ellenőriztem a minőségét. pl.:
Lövenweisse
Hortobágyi szilvapálesz
Hortobágyi körtepálesz
Barna Staropramen
Berentzen vadcseresznye likőr
más most nem jut eszembe.
A helyiségben már ott tobzódott Lecsó és Erkó(akinek a Jäger olyan erős volt,hogy az asztalt csapkodta :) ).Befutott Gabenowsky,a lengyel vendégmunkás ,is,úgyhogy tuti estének néztünk elébe. Csak úgy gurultak le a bambik. Erkó jó hagyományőrzőként nemzeti italunkat fogyasztotta legszívesebben,nevezetesen a viszkit. Sajnos én nem szeretem e remeket,így a pálinka bőven elég volt gyenge gyomromnak.
Zárórakor a keménymag még meglátogatta az Árkád-ot, ahol Paulanerral oltottuk szűnni nem akaró szomjunkat.A Tulipánban már nem szolgáltak ki minket. Igaz,azt sem tudtam,mennyi idő van,ahogy azt sem,mikor értem haza. Jól éreztem magam ,rám fért már egy kis lazítás. Kár,hogy délelőtt már berregtetnem kellett a gépet,így a lustálkodás most kimaradt.
Jó buli lett,ez a lényeg.

Téged meg,Gábor komám,az Isten éltessen még vagy 100 évig!

Nincsenek megjegyzések: