2007. december 30., vasárnap

Szilveszteri előkészületek

Várom már,mint kisgyermek a karácsonyt.
Végre továbbléphetek a következő évbe ,ráadásul most végre van néhány szabaddá tett napom is.Amit persze egyvalaki nem használt ki,ha olvassa,magára ismer majd,nevet nem mondok,vagyok annyira diszkrét(hö,lemezből rét? ez mi lehet?).A következő szabad 3 napom nem tudom,mikor lesz,de nem mostanában.
Pihenés lesz még a buli is,ami ugyan szűk körben fog zajlani pár mazochistával,de sebaj.
Ma megvettem a motyót is.Egy Günzer Cuvee,Egy Légli Banc és egy Szekszárdi Chardonnay lesz a betervezett fogyasztás.
Ja,majdnem kihagytam,a csajok részére vettem egy Fütyü Mézes Barackot is,amit előre láthatólag szerény személyem fog becumpózni. :) Haha,van ám Jäger is!
Aprópopó!
Vettem egy kisebb szatyor sajtot is,Tihany Camambert(2féle ízesítéssel),Bakony Camambert(2féle),Brie(mer az jó),Karaván,Füstölt Trappi,Edami,más most nem jut eszembe.
Tísasszony csinál nekünk házi pizzát,kár,hogy olaszul nem tud káromkodni,így majd magyarul fog kiátkozni,amikor leeszek vmit. De ez sem új dolog,majd veszek fel vmi jófajta amulettet,ami távol tartja tőlem a Gonoszt.
Úgyhogy remélem,nem éhezve,fázva fogok átlépni a jövő évbe. Ámbár ez egy női házigazdánál sosem biztos,de megígérem,jó kisfiú leszek!
Akivel nem értekeznék addig vmilyen formában,annak ezúton szeretnék eredményekben,sikerekben hódításokban meg minden jóban gazdag boldog új évet kívánni!

BUKK!

Nincsenek megjegyzések: