2007. január 2., kedd

Ez a tipikus szar ügy

4 megjegyzés:

htlecso írta...

Többek véleménye szerint fake videóról van szó. Nekem csak az a furcsa hogy miért vesz bárki is kamerára ilyet (márhogy Jakkuzzi ücsörgést). Amúgy én ha pld. összefosnám magam a jakkuziban, lehet hogy vetnék egy pillantást a kamerára ami épp azt rögzítette hogy fosom szarig a kádat.

htlecso írta...

Ja és még annyi, hogy a hölgyemény kloákája optimális esetben a seggén van. Namost figyeld meg, hogy a fostenger egyidőben megjelenik a lány előtt is, tehát mintegy körszerüen kellett volna fossantania ahhoz hogy ilyen legyen. Valószerűtlen, mert némi időenek kellene eltelni ahhoz, hogy a kaksi tovaterjedjen. Szerintem ez egy jól megcsinált home video.

Putyilov írta...

szerintem ez vmi valóságshow részlet,de ez magánvélemény
a másik meg,hogy jó nyomással jön ám az rendesen :)
márpedig szerintem pukinak indult :)
ámbár a nők nem pukiznak. Legalábbis ők ezt mondják,de én bebizonyítom az ellenkezőjét.;)

htlecso írta...

:))