2007. január 11., csütörtök

Parkoljunk

Üdv mindenkinek!

Mai esetem után nem bírtam ki,hogy ne írjak.
Parkoltam. Csornán. Nem vettem parkolójegyet,mert 3 perc miatt nem fogok egy szatyor pénzt kiadni.
De hiba csúszott a mutatványba. A parkolóban ugyanis a szegélykő autóm útjába került. A szomszédos parkolóban lévő autó miatt esélyem nem volt észrevenni. A kötény bánta a dolgot.
Szerencsém volt,csak a fele szakadt le és üggyel-bajjal,de vissza tudtam pattintani a szélét,legalább ne lógjon. De a szervizben cserét javasoltak,mivel a tartófülek leszakadtak,így akár balesetveszélyes is lehet,ha menet közben mondja be az unalmast. Köszönöm neked, parkolódíjkiszabók főistene!!! Most akkor kérdem én:
Ezért még fizessek is???? Nem elég kifizetnem a szakszervizt,fizessek még azért is,hogy el kelljen oda mennem?
A parkolási díj vmiféle szolgáltatás,ha nem tévedek.Akkor viszont elvárom,hogy azt szolgáltassák,amiért pénzt kérnek. Vagy azt sem tudják az illetékesek,hogy tulajdonképpen miért is kérik?
Ezért?





Akkor ezek után ki várja el tőlem,hogy a parkolóőr,ha megjelenik tündöklő valójában,ne törjem darabokra a kis kacsóját,ahogy éppen ő is megrongálni szándékozik autóm ablaktörlőlapátját?
Ez nem más,mint egy támadás az autósok ellen.
Szedik a parkolódíjat,de a parkolók állapota nem
tükrözi,hogy az fizető parkoló. Sőt!
A felfestések alig látszanak,a szegélykő is több helyen ilyen(gondolom,nem én vagyok az első,aki így járt),általában véve a semmiért fizetünk.
Tisztelt illetékes elvtárs!
Kérem intézkedjen,nehogy más miatt is tüntessen a nép a Hivatal előtt.

5 megjegyzés:

htlecso írta...

Csodás. Megfizettetném velük a kárt.

Putyilov írta...

Megyek is be a számlával.
Ha meg nem fizetnek,leverem a parkolóőrön.
Minden nap elnáspángolom 10 éven át.

Névtelen írta...

most mi történt? Rájártál a szegélykőre? Milyen köpenyről beszél? A rendszámkeretről vagy mi?
Bocs de nem értem teljesen.

htlecso írta...

Ugye aki matchboxot vesz autó helyet az ne csodálkozzon

:)))

Putyilov írta...

a tévedések elkerülése végett:
a szegélykő darabjai kint hevertek a parkolóterületen(ld kép),a kötény pedig beleakadt és mivel műanyag,le is szakadt.A kövek meg sem moccantak.

Lecsó,ezzel a matchboxszal jutottál el Villányba kényelmesen,gyorsan és biztonságosan és ennek a matchboxnak a sebessége, kanyarstabilitása és fékereje keverte fel Bubu gyomrát a mi kis maszek Mecsek rally szakaszunkon mindenféle gond nélkül.