2007. március 1., csütörtök

A FeHoVa-n voltam part I.



Ma ellátogattam harmadmagammal a Naffaluba,hogy megtekintsem szokás szerint a FeHoVa kiállítást.

Idén nem volt Boat Show,már nem maradt neki hely,így csak a motorkiállítással és a sportkiállítással volt összekötve a rendezvény.


Sajnálattal kell közölnöm,hiányérzettel jöttem haza. hiába voltak az igényesen kivitelezett standok,hiába láttam mindenhol állatokat,természeti elemeket(nagyon szépen megcsinálták),a favoritom,a maroklőfegyverek, hiányoztak.
Volt minden a légpisztolytól az elefántseggbelövőpuskáig,de nekem hiányzott a SIG,a Beretta,a HK,a Colt,a S&W és még a többi.
Egyedül a Pedersoli replikái dobogtatták meg pici szívem,de sajna nem vagyok a feketelőpor híve.
De azért gyűjtöttem egy valag katalógust(hoztam neked is ,Gaccsi).Csináltam némi képanyagot is.

Nincsenek megjegyzések: